Πιστοποιημένο Σεμινάριο Υπαλλήλων Διαφήμισης-Κειμενογράφων Διαφημιστικής

  • Posted on:  Δευτέρα, 18 Ιούλιος 2016 09:40

Ο Εκπαιδευτικός Οργανισμός ΓΡΑΜΜΗ διοργανώνει και υλοποιεί Σεμινάρια Υπαλλήλων Διαφήμισης-Κειμενογράφων Διαφημιστικής , διάρκειας 25 ωρών. Ο Υπάλληλος Διαφήμισης-Κειμενογράφος Διαφημιστικής απασχολείται σε μία διαφημιστική εταιρεία με σκοπό την αναζήτηση καλύτερων δυνατών ιδεών στο πλαίσιο μίας διαφημιστικής καμπάνιας.

Είναι αυτός που προτείνει σενάρια για την παραγωγή ενός διαφημιστικού spot στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο. Επιπλέον, αναλαμβάνει να βρει ένα ευρηματικό μήνυμα (slogan), που θα κάνει μία καμπάνια ελκυστική στο καταναλωτικό κοινό. Οι κειμενογράφοι που απασχολούνται σε χαμηλότερα επίπεδα, συμμετέχουν στο brainstorming μία πρότασης και παράλληλα αναλαμβάνουν την επιμέλεια κειμένων σε έντυπα και καταχωρήσεις με σκοπό την αποφυγή ορθογραφικών ή γραμματικών λαθών.  

Σκοπός του σεμιναρίου είναι οι εκπαιδευόμενοι να λειτουργούν σαν στελέχη διαφημιστικής εταιρείας δοκιμάζοντας τις δυνατότητες και ικανότητές τους στη δημιουργία κειμένων. Να μάθουν να εργάζονται σε ομάδες, να ανταποκρίνονται στους απαιτητικούς ρυθμούς του διαφημιστικού χώρου και να μάθουν να μη στερεύουν από ιδέες.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται να εργαστούν ως κειμενογράφοι, σε όσους επιθυμούν να αναπτύξουν καριέρα στο δημιουργικό κομμάτι μίας διαφημιστικής εταιρείας και γενικά σε όσους θέλουν να μάθουν να εκφράζονται με δημιουργικό τρόπο.
 
Τα μαθήματα που διδάσκονται είναι:

  1. Βασικά εργαλεία σκέψης
  2. Βασικοί κανόνες κειμενογραφίας
  3. Brainstorming-η δύναμη της ομάδας
  4. Τίτλος και bodycopy
  5. Slogan και λέξεις-κλειδιά για κάθε χρήση
  6. Ονοματολογία – ποιο όνομα ταιριάζει στο προϊόν
  7. Τηλεοπτικό spot – ιδέες και πηγές έμπνευσης
  8. Ραδιοφωνικό spot – τρόπος σκέψεων διαφορετικών ιδεών
  9. Online επικοινωνία
  10. Events & Creative media σε κάθε μέσο


*Στις αιτήσεις θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.